2 dagar typ

De va typ 2 dagar sen jag skrev här nu, jag måste skärpa mig..
men datan har faktiskt krånglat.
Den får typ ryck varje gång jag bara gör ngt :O
och de är inte mitt fel faktiskt..
datan gillar bara inte mig haha :)
Jag har nu tittat klart på Prison Break boxen
det gjorde jag faktiskt igår morse.
jag blir helt ledsen när de inte finns ngt att kolla på :O
Jag är helt jävla förälskad i det.
Så jag funderade på att titta om Season 1 bara för att jag inte har köpt 2an än.
Jaa, jag fick in lite engelska där i :P
haha, som faktiskt är mitt älskade favorit ämne.
tro de eller ej, men hemma går jag runt och snackar engelska med mina föräldrar som fattar
sååå mkt av ja säger också xD
Och jag rättar jäääämt folk i Engelskan.
Vilket jag får höra haahha (a'
de är bara att de måste va så perfekt.
jag vet inte varför men jag stör mig ngt otroligt annars :O
Men nu ska jag typ sova,
ska till Stan imon vid 10.
men Carro <3
Och köpa nytt smink då allt mitt har blivit snott :O
pusshej



Och bara för att jag e så gullig laddar jag upp en bild på dom snyggaste killarna
på länge enligt mig :O hahahaha
jag e kär i Prison Break


Kommentarer
Postat av: Olivia

Aw, tack :)<3

Ah, älskar också London :D Det är så fint där. Och såklart fint för att McFly bor i England hihi. Puss :*

2008-12-29 @ 15:10:05
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: Olivia

Yes, det är det :) Tacktack sötis!

Jag har Photoshop Elements, det är lättare än den vanliga ;) Pröva det, version 5.0. Det är jättelätt :)<3

2008-12-29 @ 15:12:07
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0