Finally

Åhhh, nu är ja äntligen klar med alla julklapparna :D
Känns sjukt skönt.
Eller aa, alla utom 1 som är min systers kille.
Jag tror jag skulle köpa till honom :)
Men men.. jag får se hur det går.
De är helt sjuuuukt att det bara är 1 dag kvar  till julafton :O
känns verkligen inte som de.
Men de är ändå härligt och kul :)
Vi ska även lägga ner alla julklappar under granen idag.
Vi köpte fejkgran förra året, jag gillar mest äkta granar pga de ger en sån härlig julkänsla
och de luktar jul.
Men den platsgranen vi köpte ser ut som en riktig gran faktiskt :)
det är inte många som märkt att de är de, utan dom frågar oftast om de är än äkta.
Men den luktar klart inte ngt "/
inte kul,
Kan nog kanske ta kort på den sen tsm med julklapparna :)
trevlig syn kommer det att bli haha.
Sen ska jag även upp till stallet snart och rida :)
sen är de julklappshoppning på stallet.
Aa, de är en tävling.
Med omhoppning och den som vinner får julklappar eller jag tror 3 st får de,
men den som kommer 1a får mest ..
vet inte riktigt..
Men men..
Än så länge har de funkat bra med bloggen.
Skrivit typ 3 inlägg varje dag.
visst de är mkt.
med de finns mkt att skriva klart.
Hoppas jag orkar detta ett tag till :)
vilket jag ska.
De är riktigt kul..
nu blev de typ ett långt inlägg.
men men, nu ska jag gå.
pusshej :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

aw, tack så mycket sötaste!! god jul :*

2008-12-23 @ 12:31:43
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: Olivia

åh, juste, jag älskar också danny! :D

2008-12-23 @ 12:32:24
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0