JULAFTON

Åhh.. asså, äntligen julafton.
De gick bara bra i stallet tidigare.
Nu har jag öppnat alla julklapparna :D
väääldigt nöjd kan jag säga
jag fick ;
Adidas tröja
2 bb trosor ( björn borg )
3 olika spel
prison break säsong 1 då jag hoppade in mitt i förra året och vill gärna se från början
sex and the city filmen
2 olika parfymer vilka jag älskar ;o luktar svin gott
presentkort på Nordstan
Ny plattång
en kräm till håret
en tröja
Ett nytt svin snyggt Schabrak till Midde lamecell märket
en ny grimma till Midde ezkandron
ett nytt ländtäcke till Midde
En ny pälsglans till Midde
Nya as fina örhängen
En ny sminkväska
ett par mysiga duntofflor

Bild : det svin snygga schabraket till Midde

 
bild:  närmre bild på märket..

är as nöjd
vet inte riktigt om jag fick med alla sakerna där.
Så nu blir det mkt film tittande
min syster fick även gossip gril boxen,
jag har skippat att titta på avsnittet på tv:n
för att få se boxen :)
men tur att jag har lov då..
Ha en fortsatt trevlig Julafton föör de ska jag ha ;) haha pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0