Lite saker om mig själv

Jag heter Malin och är en flummig tjej som är 14 år.
Precis gått klart första terminen i 8an..
Skolan är inte precis min sak men aa jag ska försöka kämpa på bättre nästa år.
För jag orkar inte skolan, och har inte brytt mig om skolan i hela mitt liv.
Vilket inte är speciellt bra.
Så nu ska jag kämpa upp mig :)
Jag måste ju kämpa om jag vill kunna få ut något av mitt liv klart.
Jag har en otroligt bra stora syster ( visst vi kommer inte alltid överens men när vi väl gör de, är jag väldigt glad att jag har henne som stora syster )
Hon har även också en blogg www.sarinsko.blogg.se
Sen min älskade mamma som är 40 och min pappa som är 48 :) och min syster är då 17 år ;)
Jag har en ponny som heter Miidde och han är helt underabar! Åh.. finaste är han.
Jaja ha det bra pusshej


Kommentarer
Postat av: Alice

Sv: Kul att du vill vara med i designutlottningen, men du glömde att skriva vad du vill att det ska stå istället för "bloggnamn" :)

2008-12-21 @ 14:31:56
URL: http://alicerisholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0