jag hatar att jag älskar dig, jag älskar dig så mkt att jag hatar mig

dagen har bara varit bra (:
först typ vakna halv 9. ringde och ffråga om vi va lediga och vi va de.
så sa hon att vi va det. sen drog jag ut och sprang, sen sola sen duscha och sen
vid 10 över 1 drog jag in till stan med gurra, kajsa & martin.
as härligt!
dom e bäst det folket!
köpte ny mascara, tröja, hårspray, schampo och balsam.
sen åt vi och jääävlar va tjocka vi är! HAHAHHAA, laddar upp bilder sen.
sen satte vi oss och vänta på carro, så kom hon och vi drog hem.
nu fixar vi iordning oss för vi ska dra till axel och grilla.
grilla idag och på lördag, fan va gott (:
jag älskar dom människorna! aja, ha det pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0