leaving out all the rest

Aa, dagen började med att jag släppte ut hästarna vid 9, kom hem lite efter 10. Sen va jag även med Joanna en stund, underbar e hon faaan (L)  snacka om mkt asså, snacka om att de är en tjej man kan prata med, helt underbar! jag älskar joanna!  vi stack iaf till triumf glass, hahah de tog säkert 40 min för oss att gå, sheet va långsamt vi gick ;o haha, men bara härligt. underbaraste vädret också.. Sen hyrde vi film efter, kärlek 3000 hette den, ehum inte den bästa kanske.. Men vi skratta åt hennes strumpor HAHAAHA, jag skrattar åt de nu med.. men de va typ japanska speciella strumpor i storlek 32 säkert, och hon har storlek 39-40 och aa, så jäääävla kuul. Joanna, you made my day (L) tack för att du finns!

Sen drog jag ju till stallet och mockade och såå, sen hem och nu deega (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0