you're my own little angel

kan berätta att jag red ut med caroline idag.
gick faktiskt jätte bra, fast han va ganska så pigg ((:
vi gick iaf in i lungnet efter sjörundan och hoppade där och så.
han fick sina älskade ryyck (:
sen när vi tog sjörundan tillbaka skulle vi galoppera.
och herrejääääävlar vilken fart ponnyn fick
jag bara släppte liiite på tyglarna och jag käänner hur han börjar hoppa.
sen fram i en jääävla fart. sen fick jag tillbaka honom..
sen släppte jag lite och så stack han iväg i en jävla fart igen.
så bara hoppar han lite ibland och seriöst jävla fart fick han.
sen tillslut fick jag ner honom till trav, så ställer han sig på diagonalen, eller aså snett över vägen och hoppar åt sidorna och vill fortsätta springa för fulla livet.
men aa, fick honom att gå framåt, dock taktade han i trav.
sen gick vi ner till vattnet och dom fick gå ner i vattnet en bit (:
sen hade han lite ryck fortfarande men aa..
han är helt underbar den älskade ponnyn!(L)
jag kmr inte klara dagarna som kmr utan honom sen,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0