nothing can make this right again

Drog ut med Kajsa nu hela kvällen, har haft sjukt kul!
Först va vi ute och snacka massa, sen tänkte vi ta moppen ( har ju inte fått hem min, men vi lånar en av en släkting ) och åka runt och skit, men det blev inget med det för pappa ville inte..
så vi tog cykeln istället drog till hemköp och köpte godis, sen vidare till oves och köpte pommes och dricka.
Sen cyklade vi runt i hela sävedalen, sen va de folk vid skolan så jag typ stog och skrek massa..
Ví va helt flumm.. så jag och kajsa har nog skrikit på flera människor hela kvällen hahaha.
sen fortsatte vi runt ennu mera i sävedalen..
har haft sjuukt kul asså..
sen slutade det med att jag cyklade in i våran häck xd asså en buske.. eller aa.
Va kul att träffa Kajsa igen, man har alltid så kul med henne (L)


bilden är gammal, som man ser.. sen har jag även min lånemobil där..
den är även tagen i skolan, jag har ångest! vill inte tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0