please don't turn your back, i can't believe it's hard just to talk to you.

dagen har varit super bra.
började med att jag träffade kajsa och vi bakade chokladbollar, muums.
sen drog vi ut med cykeln igen, fyyyfan va kuuul!
först körde vi på hela vägen så bilarna inte kom förbi, sen helt plötsligt stannar kajsa och så kommer de en bil bakom oss och stannar, jag trodde dom tuta men dom knacka på rutan, kajsa börjar skrika och blir livrädd xd så visar det sig att det va martin..
sen körde vi på vägen igen och helt plötsligt tappar hon sin mobil rakt i marken och bilar kommer bakom oss så jag flyger av cykeln och kastar mig typ efter mobilen HAHA.
sen ner för en jätte backe och aa.. vi flöööög för de va några gupp och fan va vi skrattade..

sen drog vi hem igen & titta på film och åt..
sen drog vi för att möta andreas, så cyklade vi runt och runt..
efter de drog vi in och käka chokladbollar och sånt..
sen ut igen med cykeln, sen drog kajsa iväg med martin.
så jag och andreas spelade uno haha.
nu har han precis gått och jag ska packa.
åker imon till jossan, stannar tills antingen onsdag eller torsdag, får se.


vi är sexiga iaf, jag har inget smink.


sååååå sexiga


HAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0