That one is real to me

jag har haft världens segaste dag!.
bläää, jossan stack vid typ 4 eller ngt.
jag kände mig riktigt osocial emot henne haha.
men vi tittade på kort när jag va mini.
tjock och fin (: haha
sen vid typ aa 6 drog jag till stallet, mocka och fixade mat..
fick inte rida för pappa. fråga mig inte varför..
och imon ska jag släppa ut dom jävla hästarna, jag måste fan vara uppe i stallet vid 9 ;o ¨
alldeles för tidigt för mig hahah.
nej men dom älskade hästarna måste ju ut.
sen blir det väll bara slappdag av det hela, måste upp till stallet sen på kvällen igen och rida (:
får se om jag kan hoppa lite med honom, han behövs hoppa högt nu för han blir helt sepe annars.
han är så sjukt trött på "dressyr".. & Jag med ;o 
han går så mkt bättre när man väl hoppat (:


Låt ; Eminem - crack a bottle ft, dr.dre & 50 cent


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0