Bilder & Design

Hejjsan, ingen skola för mig idaag... sittter här och har migrän. det är inte det bästa då att sitta vid datan kan jag säga. så jag ska lägga ifrån mig den om någon minut. jag ville bara säga att jag aldrig lägger ut bilder pga att på min bärbara kan jag kan överföra bilder för en sak har gått sönder. På min andra data i mitt rum, fryser hela bilden till, och familjens data ska på lagning för det e ngt fel på den..
och ennu 1 till av våra bärbara e pappas jobbdata. som jag faktiskt ska försöka övertala att jag kanske kan få, istället för denna. Haha, asså min e jääättebra inget fel alls på den. förutom att man inte kan överföra bilderna då.
Och sen designen. Den är inte klar än utan det är fortfarande några saker som ska fixas.
Jag tkr om den jätte mkt. Svin glad att ngn vill hjälpa mig, gratis dessutom ;o
Men det är fortfarande lite kvar att fixa med den :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0