Internetet är skit

Aa, det har inte funkat på typ 2-3 dagar :O
så aa..
Inte kul
och jag har ju beställt prison break box 2
men den har inte kommit än :O
de brukar ta typ max 3 dagar
och nu har jag väntat i typ 6 dagar.
Så jag har börjat titta om på avsnittet med Mamma,.
hon har nämligen inte sett dom innan och jag har inget emot att titta med henne :)
de är ju trotsallt prison break.
Snart börjar ju skolan med, asså

jag längtar lite för kompisarna.

men sen längtar jag absolut inte efter läxor och lärare.

usch nej!

jag har en liiten sak att jag aldirg kommer överens med lärare.

vet inte varför, men kan bara inte visa ngn respekt emot dom.

men jag ska försöka ändra på det.
det kmr verkligen inte bli lätt.
men jag får hoppas :)
sen ska jag sköta läxorna och massa sånt mkt bättre också.
It's time for a change ?
och den kmr våren 09 :)
ha det bra pusshejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0