it's your time soon.

Jag hämtade min pärm ifrån vallhamra i fredags, där jag sparat saker enda sen jag
gick i förskolan.
fan va depp man blir, fast ändå glad.
i trean kom min dåliga attityd mot skolan.
då började jag skriva vafan har du med det och göra och sånt till läraren "/
inte braa, och jag skrev en berättelse att en familj skulle bo i havet så att hajarna skulle äta upp dom, så dom slapp att gå i skolan. Kanske inte det bästa att skriva ? sen är jag chockad hur jävla bra jag va i matte ändå. alla rätt typ hela tiden, vart har de tagit vägen ? jag kmr ihåg att jag gillade matte jätte mkt förut. Sen har jag även 2 bilder på mig HAHAHAHA säger jag bara (: riktigt ful e jag på 1 bild. hahah glasögon hade jag då ( inget taskigt emot dom som har glasögon för det kan vara riktigt snyggt, bara att jag verkligen inte passade i ddet )
sen en annan bild där man skulle hålla i dom 2 sakerna man var mest stolt över, utan glasögon då (:
behövde dom inte längre i 2an.
Jooo, jag valde matteboken och en gris man hade gjort. jag va typ 1 mattebok före alla andra kmr jag ihåg. Sen har jag en massa berättelser. en som jag gjorde i 7an som handlade om en lägenhet i London. kan kanske lägga ut den på bloggen. nej, nu ska jag duscha.. ha det braaaa (:
puss på alla som läser min blogg (a' lämna gääärna en komentar

Kommentarer
Postat av: Olivia

Aww, du är så söt! ^^ Tack så jättemycket <3

Om du ska skaffa Photoshop tycker jag att du ska skaffa Elements (det har jag), det är mycket lättare, bara så att du vet :] kram :*

2009-01-18 @ 12:33:50
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0