__

Jag saknar konfan något otroligt!
Jag menar, vi va borta på läger i 5 dagar med konfan, sen 3 dagar till med alla.
Sen nu inte träffa dom alls, jag saknar det jätte mycket. Det va alltid så himla kul, alltid jag och Caroline som fick skäll för att vi skrattade för mycket, alltid satt vi och pratade. Skratta så vi grät typ. Sen sov alltid jag och frida också. vi satt och smsa hela tiden. alltid fick vi skit, fast vi skrattade som fan åt det samtidigt. Jag menar, det händer inte varje vecka nu.. lägret va heelt grymt, seriöst hahaha fan va kul det va.
våran konfa va helt klart bäst! ååh, ta mig tillbaka.
fast får ju träffa alla i augusti igen (L)

kan ta några bilder nu ifrån konfan.


när vi övade hela dagen i kyrkan, dagen innan själva konfirmationen.
caroline vill inte va med på kortet.. cuuurralinaaa, de handlar om vad?  :D haha (L)


jag och becka (L) saknar henne


hahahah, jag och david (L)


hahaha, älsklings barka, älsklings frida och jag (L) hahahaha älsklingarna


andreas (L)


Jag saknar det!

Kommentarer
Postat av: -MeMilly-

Hejsan! Vilken fin blogg du har!

Ska vi kanske följa varandra via bloglovin'?

Kram ♥

2009-07-10 @ 08:48:15
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0