faster, stronger

lite bilder ifrån igår med klasse. eller aa, det är bara ifrån när vi hade en uppgift och man va i grupper.

rty

löä
hahaahha, tycker alltid det är lika kul
l
ut
HAHAHAHA, alltid lika sepe också (:  ( jag e kort,jag vet.. 157 cm hahaha, men itne så kort som de ser
ut, jag böjer mig faktiskt haahhaha )
på¨åp¨å
HAHAHAHAAH bilden är så jävla rolig!
kan berätta att bilden är ifrån akuten, vi skulle nämligen ta kort inne på akuten för vissa poäng ( vi va på stadssak HAHAHHAH ) och vi sprang som galningar och bah vaaart ligger akuten?! dom bah däär och massa och sen kommer vi dit tar kortet och kutar till busse, som kommer sent.
så vi kommer sent till saken så vi förlorade 20 poäng.
men det roliga va att vi verkligen sprang som galningar och hade typ panik på bussen hahhah

senare blev det liseberg, men dom bilderna laddar jag fan inte upp hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0