i can't see the light

provridningen idag då..
herregud va fin ponnyn va!
hahah det roliga va att hon som visade upp ponnyn va min gamla ridlärare hahaha.
men han va väldigt speciell och personlig.
man behövde lära sig vissa speciella "knappar" för att få honom lugn.
annars kunde han göra luftsprång och slänga upp med huvudet väldigt mycket.
men han hoppade riktigt fint!
den va verkligen jätte go.

fixar film men datan vill inte samma som jag just nu.
så kan ladda upp en bild sålänge på den bara.

hghghghg
hahah va fint du står jossan XD och min sits på bilden e värdelös
jh
hahahahahahhhaa, en glad malin påväg till ponnyn och för att hämta jossan som även va med.
tack jossan, älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Josefin (a'

HAHAHAHAHAHAHA Hur fan står jag xD hahaha



älskar dig<3 du red den asbra :)

2009-06-17 @ 19:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0