it is finally quiet in my head

åkte iväg till nääs idag iaf, för att få se jossan tävla.
det kändes helt förjävligt att vara där, gå förbi middes box som va tom.
se människor jag jämt såg varje dag förut.
allt va bara jobbigt.

men sen hade jag ju emma och jossan som höll mig sällskap och fick mig tänka på annat.
först hoppade jossan tränare calle som han kallas, 90 cm.
fick ett riv på 3 hindret tror jag.

sen jossans tur på 1 m, hon har förbättrat sin ridning något otroligt!
såg skit fint ut verkligen.
men fick ett ner där med.
men hon ska vara riktigt nöjd med hur bra det såg ut.
va ju deras första tävling tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Josefin

TAck :) <3 det var jätteroligt att du kom och kollade.



Du betyder mest (L)

2009-06-15 @ 18:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0