breath just breath

Aa, träningen då... I början gick han as bra, väldigt stark och pigg men ändå jätte bra. Sen aa.. blev han vääldigt stark så jag fick träna på att stanna och rygga innan hindret ( rygga betyder att backa ) och ddet gick jätte braa. Sen skulle man bestämma antal galoppsprång och det gick ganska bra ändå. Sen skulle vi hoppa studs, och aa.. det gick som de gick. Han hoppade väldigt stort kan jag säga, och aa.. så då gick de inte så bra. så fick köra om, och då hoppade han ennu större så jag landade på halsen och så hoppade han oxern så satt heelt framför sadeln och sen kom de sista hindret i studsen och så hoppade han ennu större så då ramlade jag av. haha, men de gick bra med mig, bara att min fot e svullen och gör jävligt ont. men de är som sagt smällar man får ta, men sen hoppade jag även studsen några gånger sen fick jag jätte ont i foten så aa vilade, men sen i slutet hoppade jag räckerna igen, han va så trött så ibland saktade han av i trav, så vi kom lite konstigt .. men de gick ändå bra trots att han va helt slut och jag hade svin ont i foten. Ska fixa film på de, även när jag ramlar av ;) haha, så får man ett litet skratt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0