du fick mig att le, iaf för stunden

dagen har ju absolut inte gått snabbt. Gick och la mig vid halv 2 igår. tittade på ngn skräckfilm, den va helt okej faktiskt. Kmr inte ihåg namnet däremot. Sen vaknade jag vad 20 över 10 av att ngn ringde mig. Det va annelie som äger de stallet som vi hade Midde på förut, fast det stallet är även till salu nu. Hon skulle kolla vilken malin som va vem på sin mobil. 2a gången hon gjorde de.. Sen blev de att titta på film igen, sen spelade jag även ett spel med mamma och min syster  sarinsko.blogg.se  det va faktiskt kul. Sen la jag mig och tittade på film igen.. resten av dagen har bara varit seg. Hängde inte med på Hästägar mötet heller. Orkade inte. Imon blir det skola igen. lite härligt ändå, slipper va hemma och ha ttråkigt. Puss&kram Malin


da


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0