I can be who ever i wanna be

Ja, idag va det typ en helt vanlig onsdag. Skolan va ju sådär.. va inte med på idrotten för jag inte mår bra. Sen i skolan va jag helt yr och mådde illa och hade jätte ont i huvudet. Nästan som migrän. fast aa, .. Sen va dagen allmänt seeeg. hände ju inget kul precis. Sen på slöjden har jag äntligen börjat göra ngt igen. Ska bli typ en hylla som man kan sätta på väggen eller ngt. Sen drog jag hem & aa, gjorde inte så mkt. Sen åka till stallet och ponnyn va över social.. helt sjukt haha, han är för gullig. Sen hoppade jag även lite i ridhuset, de satt uppe några hinder som va la typ 50 cm va de högsta.. jätte bra träning ändå. Det va längesen han gick så himla bra.

gwrs
Bilden är ifrån typ i maj när vi badade med hästarna.
& det är världens fulaste bild på mig.
Men det är ett härligt minne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0