it won't light up again

Hemma idag från skolan tack vare migrän. Jääääämt får jag det, och det är ju inte det så himla osmärtsamt heller. Det gör ju så jävla ont. Bara ligga i sängen och må sjuukt illa och typ spy och huvudet känns som att det ska explodera vilken sekund som helst. Dagen kmr bara vara seg, vet inte om jag åker med upp till stallet eller inte. Får se, det hände ju en liten sepe sak igår. Red med Caroline, haha alltid när vi rider tsm händer det ngt. Vi typ skrittade av ute och hästarna va jävligt pigga, och midde blir typ rädd för en sak i stora paddocken och slänger sig bak, sen fortsatte vi gå in i paddocken och carro bah mazze känns väldigt pigg och helt plötsligt flyger både mazze och midde rakt upp i luften, caroline ramlar av och mazze springer i väg i panik, caroline red även barbacka men jag hade sadel, fast inga stigbyglar och bena framför sadeln, fråga mig inte varför haha, iaf.. midde flyger ju också rakt upp i luften och han typ studdsar och vill stegra sig, men han stack inte iväg, för jag satt ju kvar. Men han ville, han höll på att explodera själv. Och caroline kmr fram och håller tag i midde för jag satt fast i en sak så om jag skulle ramlat av skulle de inte va så kul, och vi ser mazze springer för hela glatta livet. sen börjar vi gå emot stallet och midde har ju halvt panik så aa.. och sen kmr en massa ut springande typ, och aa frågar va som hände för mazze sprang rakt in i stallet sen, utan ryttare och då blir dom ju ganska rädda. hahaha, aa.. alltid händer det ngt när vi rider tsm, sist stegrade mazze när caroline precis innan sagt att han inte kunde stegra. aa.. men det gick bra med både caroline och mazze som tur va.

na

Det är en gammal bild på mig, men helt osminkad och oplattat hår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0