i run away, but i can't let go

det finns sånna som frågar om jag har löshår och då kan jag säga, jag har absolut inte löshår. skulle aldrig kunna ha det faktiskt! visst, det kan se fint och naturligt ut på vissa, men nej tack!
om jag skulle klippt av mitt hår typ till örorna och skulle varit skit missnöjd så skulle jag nog kanske andvänt det.
men aldrig annars.
jag har inget emot folk som har det, men jag gillar mera naturligt hår.
så jag har tur då mitt hår har väldigt svårt för att slitas ( även om jag plattar det varje dag & har gjort det i 2 år snart ) sen är det mjukt och väldigt lent av sig själv, växer snabbt gör det med!
fast jag har dock tunnat ut det otroligt mycket, halva mitt hår är borta. då jag tyckte det va jobbigt att ha så tjockt hår som jag har egentligen, va tvungen att ha 3 toffsar.  nu behöver jag oftast bara 1, men kan behöva 2.


sfgsd

dhjfg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0