stupid lovesongs

kan börja med att berätta om torsdagen, heeeelt lyckad dag asså  (:
drog ju in till stan med gustav, kajsa och martin först.
sen mötte vi ju carro och vi åkte hem och gjore iordning oss.
sen drog vi till axel och grilla.
hade as mys, lyssna på musik och hoppa as mkt studsmatta.
HAHAHAHA, jag e as rädd för att flyga så aa..
kanske inte låter lika kul som det va igår men de va verkligen jätte mysigt (:

sen idag hängde kajsa med och fodra i stallet
sen tog vi in hästarna och jag duschade midde.
söööötnosen! han e så otroligt snäll den hästen.
iaf, sen drog vi hem gjorde iordning oss och åkte till allum.
köpte saker till grillningen imon och aa (:
sen träffade vi, martin, gustav, carro, joanna och axel
sen drog vi även till axel ikväll igen.
va ute och aa gjorde samma saker
hahahaha, jag flög så högt en gång att när jag va påväg att landa knäa jag mig själv as hårt på käken.
och för dom som inte vet, så är min käke urled. den e helt loss och knäcker hela tiden.
kan vakna ibland och jag kan inte öppna munnen för den har låst sig så aa.
så aa, att ha en käke som alltid är urled och sånt och sen få en smäll på den va inte det härligaste hahaha

dagen imon hoppas jag ska bli lyckad för alla vi har sett ifram emot den as länge!
älskar er (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0