man kan inte alltid klara allt ensam

cajsa simonsson är min allra bästa vän! det kan jag stolt säga faktiskt.
visst vi är som alla, vi har haft dom 2 mest onödiga bråken! men varje gång har det fixat sig och vi blir bästa kompisar direkt igen. du är kompisen som aldrig sviker, du bryr dig inte om jag ser ut som en häxa.
du tar mig för den jag är. vilket jag är otroligt tacksam för ska du veta!
jag har förut blivit utnjyttad förut av "vänner" men inte du!
du är bland den underbaraste på denna jorden.
både du & jag har gått igenom många jobbiga saker, vi har fått ta mycket skit. men vi har aldrig låtit det hindra oss.
för när alla andra sviker, när alla bara snackar skit och ljuger. så vet jag att du alltid finns brevid mig. Det känns så otroligt tryggt att ha någon som dig vid min sida.
du är verkligen den som jag litar till 100 % på. vi båda vet att jag har jätte svårt att lita på folk.
det började ju i 7an som vi blev kompisar. vi båda har ju ett stort intresse för hästar, så vi hade tänkt att jag kunde hänga med dig upp och titta på molly. det slutade med att vi träffades varje dag efter skolan. på alla raster va vi med varann, vi gick ju i olika klasser. vi båda hade det likadant i klasserna.
vi började också leta häst åt mig, och så hittade vi midde. fan va glad jag är över att du berättade om fjärås och allt!
du gjorde så jag hittade min andra halva. vilket jag är helt otroligt tacksam över.
sen hade vi det första mest onödiga bråket. orkar inte gå in på vad det va om, för det viktiga är att vi har varann och är bästa kompisar.
men efter 1 vecka, när jag bara såg hur dom tjejerna lät dig vara ensam i skolan fick jag fan nog! jag har ju alltid tänkt på andra för mig själv. jag kan ta skit, jag kan vara hur ensam som helst! men när en kompis får stå och ta skit eller blir lämnad ensam, fan heller! så jag gick fram till dig, sa förlåt och vi började prata igen, samma dag va vi med varann och sov över. allt va som vanligt, kanske lite stelt men ändåå, det va ju vi två igen.
sen gick sommaren, vi gled ifrån varandra. träffades aldrig.
vi skaffade andra kompisar.. sen på hösten kom det tillbaka, vi träffades varenda dag. och vi båda fattade inte hur dumma vi var att vi låtit en hel sommar gå utan att vi varit med varann.
vi hittade iaf tillbaka till varann.
sen nu i januari till typ mitten av februari bråkade vi igen. sen blev vi kompisar igen och jävlar va skönt det kändes. jag verkligen kände hur mycket jag behövde dig vid min sida! vi snackade ju jämt i telefon i skolan om något hade hänt, smsade också jämt. det finns inte alls mycket som inte du vet om mig. du är verkligen den som jag kan berätta allt för!
sen efter det har vi kanske inte varit så jätte mycket med varann vilket vi fan ska ändra på!! malin & cajsa i stjärnorna står det skrivet.
Jag älskar Cajsa Simonsson för hon är min absoluta bästa kompis! Du har hjälpt mig när jag har haft det så jävla svårt. Du vet ju va jag gått igenom. Du har alltid stått vid min sida och stöttat mig, det betyder något otroligt ska du veta. Sen hade du inte alltid det lätt, jag hoppas att jag har funnits där för dig som du funnits här för mig!

if you wanna fight, i'll be right beside you
the day that you fall i'll be right behind you!

du betyder mer än vad du någonsin kommer ana!

dfh

ad

11

sdfg
dina ögon e otroligt fina



du är otroligt älskad utav mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0