you don't know how you betrade me

Somehow you've got everybody fooled.
And you can't find yourself cuz your lost in everybody else.
And i know who you are, and you don't know how lost you are.


Det är svårt att hitta sitt egna jag
när man har en massa människor runt om kring än
och klagar på allt,  hur fan ska man då kunna hitta sig själv?
Man får sitt egna jag genom hur alla andra vill att man ska vara,
inte den man själv vill vara.


dagen har varit säääämst,
först migrän och va helt jävla snurrig, allt typ snurrade och aa helt seeepe.
fast drog till skolan ändå.
va helt gone.
sen va de sepeeee i skolan.
efter skolan hem och färga fridas hår,
det blev ljuuuuuust.
sen mådde jag helt sepe dåligt.
va svin sur & hade jävla huvudvärk, allt snurrade och va typ borta i min egna värd ;s
sepe.
sen stallet och red, sen har jag ett jävlaaa sår på innrelåret elle vafan man säger.
och typ skavade upp det & det började typ rinna blod blää.
hahaha, va livrädd att det skulle va en jävla fläck på ridbyxorna XD
skulle inte va så fint.
Sen nu, det blöder i mitt hår ;s
pga att jag sliter bort massa jävla fääääärg i mitt hår ;o
fyfaan!!
åhhhh,  de gör ont (:
sen e jag jävligt förbannad.
väldigt lyckad dag.

Imon e det konfa, snark.
hahaha, men efter skolan drar jag hem till carro och kör på för fullt hahahahaha,
det här går ju utmääärkt (:
fler klipp och sånt ska det bli (:
hahahhahahahahaha, i måndags va det fan den rooooligaste dagen på länge fan!
jävlar va jag skrattade, hahahaha, både jag och carro va typ sviiiiiiiin nära på att verkligen kissa ner oss.
helvete va kul de va, hahahah sitter och skrattar åt det nu.
älskar dig bästa vänn!


Kommentarer
Postat av: Olivia

aw, tack så supermycket sötis!

jobbig dag du verkar ha haft... hoppas att det blir bättre. puss!

2009-02-25 @ 22:10:27
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0