a living hell

idag åkte jag och frida tillbaka till åh ( där vi va på konfaläger ) för att träffa Chrille och Isak (L)
först när vi kom dit så va de gudstjänst, va med på den i ca 20 min sen gick jag och frida ut.
sen efter så skulle dom äta, sen när dom va klara drog vi ner till havet och Isak badade.

Efter det va vi inne i deras rum och de slutade med att en ledare fick damp på dom.
sen efter de drog vi och va inne i kyrkan hahaha.
riktigt mysigt va det ((a   
sen skulle dom dra och äta igen, sen kom dom tillbaka en liten stund efter och så.

sen vid halv 9 sa vi hejdå och pappa kom och hämtade oss.
eftersom vi inte hade ätit på hela dagen, jag hade inte ätit sen 6 på morgonen så fick vi donken,
kan säga att de behövdes.

dagen har varit hel lyckad! bara helt mysig.


Kommentarer
Postat av: frida

riktigt mys dag malin!

älskar dig <3

2009-07-05 @ 22:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0