anyone can say

Klippte mig idag också. Det är iaf förändring om man jämför hur det såg ut innan och nu.
Det är kort! Eller det känns som det iaf.
Det ser typ normalt ut i toffs, vilket jag inte klarar av.
Men om 1 månad är det lika långt igen typ.
Men jag klippte upp det lite, innan va mitt hår jämnlångt.
Sen fixade jag såklart luggen, som hade blivit riktigt lång.
Men jag är faktiskt väldigt nöjd.
Inte dom finaste bilderna!





När det är nyklippt, fast uppsatt.


Nyklippt utsläppt.


Det är kort, eller det känns som det iaf. Mitt hår är inte så mörkt som det ser ut.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jättefint juu :D <3

men vadå kort?! va fan malin xD

2009-06-23 @ 18:40:20
Postat av: malin

HAHAHA, det är ju kort om man jämför med innan <3 xd

2009-06-23 @ 19:57:03
URL: http://hooney.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Gud vad fin du är malin :)<3

& ditt hår :o

2009-06-23 @ 20:48:41
URL: http://nattttali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0