i would like to ask you some questions if we could speak honestly

caroline kom hit och det började med att vi tittade på matchen, svergie mot danmark.
efter blev det massa snack och muuusik, tittade även på kameror.
då jag ska skaffa en systemkamera ((: lyckliiiig.
letade även lite hästar också.

sen spelade vi kort, jag vann 4 gånger på stress och caroline vann 2 gånger på skitgubbe.
jag är världens sämsta förlorare på kortspel.
blir så jävla sur va hahahha,
så det slutade med att jag kastade mina kort rakt i golvet och vissa kort hamna i min hunds vattenskål.
duktigt malin.
sen drog hon hem vid 12.

imon ska jag dra in till stan hoppas jag..
eller får se hur det blir.

måste även säga att ja har gulligaste hunden ;o
hon ligger i min säng och sover just nu och hon ser ut som en liten björn.
helt ybersöt.

hahha jag är verkligen jätte trött så goonaatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0