I try to hold on, but it hurts too much.

But what are we doing, we are turnig in to dust.
running back through the fire
when there's nothing left to save.
it's like chasing the very last train.
when it's too late.
oh, it tears me up.
i try to hold on but it hurts too much.
i try to forgive
but it's not enough to make it all okey.

Just nu sitter jag och dricker kaffe,  fast baaara med vanilj smak i och mkt mjölk. annars skulle jag spottat ut de haha. Men de är nog det enda sättet att hålla mig vaken just nu. är rädd att jag snart kmr ramla ihop över min data. jag har verkligen inte mkt energi kvar asså. ååh, helt sjukt trött är jag. lycka till att få upp mig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0