it ain't getting better

jag har börjat lyssnat på dom låtarna jag va helt besatt av i våras när jag gick på vallhamra.
helt seriöst, jag blir sjukt ledsen.
Jag satt jämt och grät typ när jag lyssnade på domma låtarna.
jag är väldigt känslig för musik, de hjälper så otroligt mycket.
och kan verkligen beskriva hur man känner sig.
Sen aa, jag blir riktigt ledsen nu.
Verkligen jämt satt jag och lyssnade på dom och grät ut all min ilska jag hade.
( jag har varit så otroligt arg i 3 år i rad och inte haft ngt att ta ut min ilska på så de blev mitt sätt )
och jag har varit så arg för jag inte haft de bra i skolan med lärarna och elevrna.
utan det blev väldigt väldigt mkt bråk och skrik på dom.
så på ngt sätt va jag tvugen att få ut den riktiga ilskan. så jag inte skulle flyga på dom och slå ner dom hahaa.
för den tanken har slått mig många gånger...
men nu blir jag även glad över att de blivit bättre.
även om jag har mkt ilska kvar, men nu ska jag se framåt.
jag har även börjat träna ennu mera nu.
jag och caroline ska simma 2 gånger i veckan, sen ska jag ut och springa 4-5 gånger.
sen träna hemma gym.
sen rider jag ju varje dag :)
nu har jag även fått designen.
den är inte klar än utan detta är bara själva asså hur ska man säga
asså, hur den e nu, sen ska vi fixa lite små saker :)
men den är jätte fin tycker jag :D
nu ska jag duscha :)
ha det bra

Kommentarer
Postat av: Olivia

awwww, tacktack! du får kommentera hur mycket du vill! det värmer sötnos, puss :*

2009-01-14 @ 21:07:32
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0