over and over again

jag ska berätta en liten hemlighet som jag tror inte någon av mina kompisar riktigt vet.

jag har en sån hiiiiiimla förälskelse i inte någon annan än Jesse McCartney!
det är helt sjukt asså! när jag ser någon video med honom, jag blir helt såld!
helt depp och vill bara att det ska vara jag som är med i videon.
att jag får stå bredvid honom, jag som får röra honom.
hahahaha, asså det är helt sjukt verkligen.
det finns många som har förälskerser i kändisar.
och det hjälper ju inte heller när han är så himla snygg så jag tror att jag verkligen smälter.


kolla bara på honom, mygaaad!!! seriöst, det är otroligt! hahaha har sagt det mycket nu men jag e såld!
skulle verkligen inte tacka nej till honom. jag skulle gärna flytta till USA för att få träffa honom.

kalla mig tönt eller vad som helst, men det är sanningen.
en liten hemlighet om mig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar den videon x) men pausa på 3:18 HAHAHA

2009-06-18 @ 20:30:37
Postat av: emma.

Tack för midsommar, ska man kanske börja med att säga. :)

Men har du inte sett tv serien Summerland som han är med i då? :) Helt sjukt bra ;)

2009-06-20 @ 23:01:22
URL: http://emmafohliiin.blogg.se/
Postat av: malin

haha desamma ((:

nae, det har jag faktiskt inte ;o vill men finns fan inte att köpa någonstans..

helt sjukt hur mycket jag vill se de hahaha :D

2009-06-21 @ 00:00:12
URL: http://hooney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0