somebody say forever, somebody say goodbye and others just hopes for the best

äslklig

jag har inte sett dig på 1 vecka och 4 dagar.
det känns som flera år.
det har inte gått 1 dag utan att jag gråtit mig till sömns..
att inte få se dig är ett helvete.
jag vet inte enns vart du är nu..
allt är bara suddigt..
jag kommer fan inte ihåg allt enns.
jag har försökt att lägga allt bakom mig och glömt allt om dig.. bara för att inte jag ska behöva tänka på att du faktiskt är borta.
jag saknar dig så otroligt jävla mycket!
jag vet inte vad det är med mig, men jag har bara börjat bli så jävla arg hela tiden.
allt för att den saknaden jag har, blir till ilska.
att titta på alla bilder på dig, du är så fin.
när jag tänker på vad jag slängt bort..
jag hatar mig för det. men tar ut ilskan jag har på mig själv på andra.
den sista bilden jag har på dig är ifrån när jag stog i boxen på fjärås..
och fick höra den skiten som sa om dig, att du bara är en massa problem och att dom ville bli av med dig.
sen att dom ljög för oss.

men jag hoppas att du har det bra, för det har inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0