are you thinking about all the loving times

dagen har varit ganska så lyckad faktiskt (:
vi slutade vid 15 över 12 så va jag och carro kvar i skolan till typ kvart över 2.
hade världens flumm asså hahahaha, vi hade på as hög volym i klassrummet på radion xddd när vi dansade som mest så kommer våran lärare börje in i klassrummet och bah jaaaaha och undra vad vi gjorde hahahaha. sen tillslut så dom i klassrummet brevid när jag va ensam där inne, börjar rycka as mycket i ett handtag och jag börja gapflabba och sänkte så sluta dom.
så berätta jag för carro och hon dog ju fan av skratt haahahahahahha.
sen gick vi tillbaka in och höjde och allt igen fan va kul asså.
sen drog vi och snacka med några andra, och jag hade fortfarande hyperflumm.
sen skrek jag lite när alla hade lektion och caroline bara satt och flabba sönder åt mig.
sen drog jag och carro till triumf.
tillbaka till skolan efter det och snacka massa med mischa, josef och aa caroline (:
sen vid typ 3 började jag gå hem.. sen träffae jag andreas och 2 andra killar och snacka med dom i en halv timma typ.
sen vid 20 i 4 kanske, så hittar jag kajsa och martin hemma hos martin och dom låg och solade så höll dom sällskap.
efter en stund hämtade jag bikini och skit så la jag mig och solade med dom (:

nu mår jag sjukt illa och känns som jag ska spy (:
imon ska jag provrida en ponny vid typ 10..
nervöst fan hahaha.
hoppas det går bra (:


fdg
hahahahah, en bild ifrån en underbar grillkväll som vi hade för typ 1 månad sen.
så jävla kul



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0