jag kommer aldrig glömma smärtan som du gav mig

imon är det sista hela dagen med midde.
FYFAN säger jag!
aldrig älskat någon så mycket som jag älskar min ponny.
han är helt underbar, för underbar!
ställer alltid upp.
det är många som inte förstår vad jag snackar om, för dom inte har intresset för hästar eller något.
men hästar är några otroliga djur.. kan inte förklara, man måste vara med om det för att förstå.
red ju ut idag och jag kunde inte hjälpa det.. men jag börja bara stor grina för att jag inser vad han ska åka tillbaka till.
han lämnar mig,  och jag sviker honom.
det är den värsta känslan jag vet.. att svika honom.
jag vet ju inte hur han kommer att ha det nu.. jag har ju inte någon koll på hur han mår.
jag lämnar bort mitt allt till ställen jag hatar.
han får sin gamla sadel igen, gamla träns och allt! all jävla skit jag tagit bort ifrån honom får han tillbaka!
han har aldrig gjort något taskig emot mig, men jag tar tillbaka honom till ett helvete.
tänk dig själv att vara en häst. allt handlar om att man får en ryttare, sen växer den ryttaren ur den, så köper någon annan den, sen tröttnar kanske den människan och så får den ennu en ny ägare. så fortsätter det..  aldrig ha något riktigt hem.. alltid åka runt till olika människor.

jag älskar  min   midnight oil mer än något annat! jag kommer aldrig släppa den ponnyn helt..
han förtjänar det bästa.. den som inte ger honom det, dåfan!
jag hatar bara när andra förutom jag tar ut min häst i hagen, för då har jag ingen koll på hur dom behandlar honom.
jag vet hur han funkar, det gör inte dom..

dh
du är det finaste jag någonsin haft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0