to the end of time

e man otroligt uttråkad så e man


KÄRLEK:
Är du kär just nu? -  jaa
Har du någon kille just nu? - jaaa
Har du dumpat någon? - yes
Har någon dumpat dej? -  jag tror inte de ;o alltid jag som tröttnat så jävla snabbt förr hahaha
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - faktiskt inte :)
Vem kramade du senast? - caroline
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - verkligen inte. då har han allt förutom mig kvar

SKOLA:
Är du duktig i skolan? -
skulle kunna vara..
Har du bra betyg? - nej
Har du fått göra om ett prov någongång? - många gånger.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - yes
Sköter du dej i skolan? - nej.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - haha, alltid
Haft mobilen på lektionstid? - men ja?
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - haha jaa
Har du skrikit på en lärare? - yes flera gånger.


FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - 4 med mig
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - japp
Trivs hemma? - oftast (:
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - haha, ja
Skrikit och slagit din mamma? - yes..
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nej
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - aa
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - de tror jag



VÄNNER:
Du har vänner? -
ja
Du brukar vara mest med? - caroline, cajsa
Vem/vilka var du med sist? - caroline
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - självklart!
Är det okej att ha kill-kompisar? - hahaha jaa
Har du pussat någon av dina kompisar? - jaaa
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - aldrig
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - nej


FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - ja, eller inte alltid på helgerna
Tar kort på dina bröst? - ohja alltid.
Använder foundation på läpparna? - läppglans
Super dej packad varje helg? - dricker aldrig
Du har kysst en tjej? - nej bara pussat
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - plattar varje dag bara
Ditt hår är knallblont? - nej och tack för de (:



ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - ja
När drack du alkohol senast? - ett bra tag sen
Vem bjöd dej på alkohol? -
Vad var det för sorts alkohol? - cideeer
Brukar du dricka alkohol? - nej, typ aldrig
Har du druckit öl? - ja när jag va liten
Tycker du om öl? - kommer inte ihåg,
Har du varit full? - nej



KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott? -
har bara snott 1 sak, ett litet kort när jag va typ 3 för 1 krona (:
Vill du bli kriminell? - finns inget annat jag hellre vill vara (;
Vad är inte okej med att vara kriminell? - hu?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - nejj (: e inte riktigt så lat
Har du suttit i fängelset? - ja varje dag.


ÖVRIGT:
Hur mycket är klockan? - 12.17
Motto? - ingen aning. eller jo.. va som du själv vill vara, inte som dom andra vill att du ska vara.
Musikgenre? - ha?
Var det här kul?  nej (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0