4e advent

De är redan 4e advent.
Det är helt sjukt.
bara 3 dagar kvar till Julafton.

jag måste köpa julklappar till : Cajsa, Josefin och Emma.
Det är inte lätt.
Att hinna hitta saker till dom när de bara är 3 dagar kvar.
Men men,.. jag får nog leva inne i stan domma 3 dagarna som är kvar.
eller det blir ju bara 2.
Jag älskar ändå julen.
Visst de är väldigt stressigt, men de är så mysigt.
Om man är ute på stan och fikar när det är mörkt.
Och baka och bara umgås med familjen ändå.
Riktigt härligt,
och självklart Jullov. Det sitter aldrig fel.
Ne, nu ska jag fixa lunch pusshej :)

Kommentarer
Postat av: Bloggdesign by MALIN

Hej! Är du sugen på en ny bloggdesign? Isåfall tycker jag att du ska kika in min blogg :)

2008-12-21 @ 17:33:45
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0