Börjar bra, slutar dåligt

Joo, jag fick inte det bästa slutet på dagen igår.
Men de tar vi sen, joo vi drog till stallet och red Midde ( min ponny ) och cajsa red sin ponny Molly och Lisa
va typ hopptränare :) Men innan så när vi kom och den tiden vi klart skulle rida hade dom en hoppträning för ridskolan. Så vi fick vänta typ mer än 1 timma. men sen blev de ju bra :) sen när vi skulle hoppa då
Aa, dt va en kombination med 1 galoppsprång emellan.
Och sen sockerbit och sånt.
Han gick helt okej. Men inte lika bra som vanligt..
Men jag hoppade kombinationen på 85 cm islutet :)
Både räcke och oxer.
Han bara flog och jag flög med haha.
Han hoppar med så mkt rumpa och rygg så de är lite kul :)
Lägger nog ut Video på Youtube sen,
Aa, men sen när vi skulle hem så lämnade vi Lisa och
hämtade min kompis Caroline, men precis när hon sätter sig i bilden märker jag att
jag får migrän.
Jag tappar typ synen och sen efter får jag världens huvudvärk.
Inte kul kan jag säga.
Men hon hängde med hem ändå.
Sen har jag jätte problem med att svälja tabletter och sånt,
Så aa..
Inte kul iaf.
Sen gick vi upp med chips och dipp och sörjde haha, nee
men jag gjorde de iaf ;)
Carro tittade på OC klart.
Helt besatta är vi.
Sen åkte hon hem vid kvart över 11.
och jag gick och la mig..
mn de är svårt att sova när man inte mår så bra.
Och nu ska jag dra till stan.
Har maaaaaassor med Julklappar jag måste köpa nu.
men de är alltid mysigt så :)
ha det bra, pusshej leverpastej :)

och idag kan de få bli en liten bild oxå :)



Love, respect and trust är några viktiga saker iaf!
Bild : Jag.


Kommentarer
Postat av: emily

söt du e =)

2008-12-23 @ 20:38:01
URL: http://enligtemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0