New day 22/12

jaa, kvällen slutade faktiskt ganska bra igår.
Cajsa kom hit och det blev mkt skratt kan jag säga ;)
Sen så åkte hon hem vid 12 och jag gick och la mig och tittade på OC igen :)
Nu är jag på box 2.
Om ngn inte har sett OC helt ärligt, gå och köp boxarna direkt då.
Det är så otroligt bra,
Liksom även om man är rik och bor i himmelriket typ så är det inget himmelrike.
Utan dom lider också av mkt problem, vilket inte vi rikitgt kanske kan förstå.
Jaja, Nu om typ bara 15 minuter ska jag och Cajsa iväg till Lisa och se på hennes nya häst.
Och jag har inte enns fixat mascaran än ;)
Får se om jag tar med mig kameran.
Kanske de.
Jaja, nu får jag fixa iordning mig, annars lär ponnyn få fnatt när den ser mig hahaha,
En Malin utan smink vill man inte se precis ;)
Ha det bra pussar

Kommentarer
Postat av: Isabell

jo visst kan jag hjälpa dig men de får blir efter jul då. men du kan ju börja tänka på hur du vill ha de=)

2008-12-22 @ 17:24:00
URL: http://isabellroz.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0