Seg seg dag

Det har inte varit den bästa dagen idag.
Den har varit väldigt seg..
Jag har bara suttit vid datan och tittat på OC.
Jag är helt kär i OC och vi har alla 4a boxarna hemma och just nu har jag börjat att titta om på alla.
Nu är jag på sista skivan på box 1.
Och med en chips och dipp skål i knät.
Imon får jag hoppas på en bättre dag.
Men jag blir alltid så rastlös på lov.
För mycket tid över kanske ?
Sen är det så härligt att vara en heldag i stallet på loven.
vilket är väldigt svårt.
När vädret är sämst och man typ ska iväg.
Men jag får fixa en hel dag i stallet snart :)
Nee, nu ska jag fortsätta titta på OC. Ha det bra pusshej

Kommentarer
Postat av: Nathalie

OC är helt klart bäst! :)

2008-12-21 @ 22:31:24
URL: http://nattttali.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh, jag vill också ha OC-boxarna! Tur man kan låna av kompisar i alla fall ;)

2008-12-22 @ 20:05:09
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0