det är en enda jävla stor saknad

Igår va det emma emanuelsson träning igen, gick faktiskt väldigt bra (: i uppvärmningen fick jag dock så ont i magen att jag inte kunde andas och vet inte vad som hände. Bara jag rörde fick jag så jävla ont va. Sen hoppade vi och aa, han gick bra. lite rädd och massa skit för alla saker som vanligt, blir så trött på de, och bocka och sparka skulle han med klart, och flyga åt sidorna. Men hoppningen gick mkt braa, han va lite seg bara.. men han tar ju i som fan ponnyn.
hoppa la lite mer än 1 m kanske (: ponnyn e underbar!! super nöjd.. tyvärr blir det troligen inte mer träningar för henne "/ men men..
och imon hoppas jag de ska bli feett kuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0