it's just a little to late

andra dagen på prao saken idag då.
det va faktiskt roligare idag..
fast åh, jag missade spårvagnen för den kom precis när bussen stanna. men hann inte..
sen så kom jag fram till frölunda vid 4 minuter i 11. så kom precis upp i tid.
vi fick varsinn hund så gick vi ut i typ 40-50 min..
kom tillbaka fick ta en annan hund, samma som jag hade igår ((: sötnosen själv kan jag säga.
efter typ 1 timma kom vi tillbaka, så fick vi äta lunch vid halv 2.
sen fick vi gå ner och gosa med hundarna.
sen vid kvart över 3 gick vi ut små promenader med alla hundar sen fick vi sluta.
och det är omkring 40 hundar där om jag inte skrev det igår..
imon börjar jag som vanligt 11 och slutar typ 3.
på torsdag e jag ledig, aa och på fredag med.
as gött ((:
sen e ddet helg :DD
det blev nog lite ändringar med grillsaken.
det blir nog bara jag, carro, gustav, sen kmr kajsa och martin också tror jag ((: hoppas det.
rasmus vet jag ju inte "/
och andreas blev det inget med.
men äh, det ska bli as mys.
dom är bäst dom människorna ! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0