jag har kämpat och kämpat, men nu tänker jag fan inte kämpa längre

första dagen för prao idag då.
praoar på hunddagis och träningscenter för hundar ((:
faktiskt kul.. börjar 11 och slutar innan 4.
idag började jag typ kvart över 11 och slutade 3. jävla härligt (:
under dom timmarna fick vi gå ut med hundarna en promenad, sen kom vi tillbaka och få nya hundar och gå ut igen, det tog 1 ½ timma, sen åt vi..
sen städa lite för hon skulle hålla en kurs om typ hundträning ngn dag i veckan tror jag.. sen fick vi gosa lite med hundarna, sen ut på små promenader med olika hundar sen sluta (:
och det är typ 7 andra som praoar samtidigt som jag..
eller iaf 4 andra nya som började med mig.. sen typ 3 som praoat där längre innan oss.
sen imon får vi väll se vad som händer.. det enda jag e rädd för är att jag inte kmr hem, haatar att åka spårvagn nämligen hahaha.. men buss e lugnt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0