jag hoppades på något för stort.

dagen har varit braaa, kajsa och caroline kom hem till mig och vi solade och skit, trevligt trevligt ((:
sen drog jag till stallet vid 5 red ut en snabbis sen hem och fixa iordning mig sen dra till joanna.
efter typ 15 min tog vi fram saker som vi skulle grilla och fixade grillen,.
tog väldigt fina kort med hahahahahah.
sen kom caroline och kajsa och vi aa..
sen drog vi ut till ksjön en stund kul som faan, sen hem till joanna och titta film
sen drog jag och kajsa hem vid 12 och carro skulle sova över (:


måste säga att jag längtar faktiskt sjukt mkt till nästa helg.
ska spela beach volleyboll, bada, sola och grilla med bääästa typ (L)
andreas och typ en tjej kompis till honom, caroline, gustav, kajsa, martin sen vet vi inte om det kmr fler.. vi hade även hoppats på att rasmus skulle hängt med, men aa.. vi får la se.
men iaf, det ska bli sjukt jävla skoj, har alltid det med dom
martin och jag har varit kompisar sen dagis, jag och kajsa va bästisar från 2 månaders ålder tills typ 4an sen
va vi väll bara kompisar, sen nu på konfan och allt har vi börjat bli bättre kompisar igen, sen andreas gick jag i samma klass med förut, sen carro dåå.
(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0