livet är ett spel och jag fick nitlotten

va med jossan efter skolan jue, och vi drog till midde.
orkade inte med ridkläder så hade degkäder ((: men självklart när vi kmr till stallet så glömmer vi hjälmen hemma. jag har den hemma för att jag vill helst inte min hjälm ska bli snodd, för den kostar liksom 3000 kr så aa.
men iaf, vi borstade honom och allt, sen gick vi ut och betade honom för hand. och medans han stog och betade och jossan och jessica tittade på försökte jag, som e kort hahahaha, 157 cm ((a hoppa upp på midde och de va fan inte lätt..
men när jag typ testat 10 gånger så filmar jossan och jag kmr upp direkt, utan hjälm i bara grimma och grimskaft ((: så jävla härligt.

fd

bilden är ifrån idag då, och jag gjorde självklart en väldigt fin min så ansiktet fick inte vara ned ((:

Kommentarer
Postat av: Josefin

älskar dig (L)

2009-05-04 @ 16:04:29
URL: http://josefintuvestad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0