it's so beautiful it makes you wanna cry

skulle ju träffat cajsa idag men blev inget med det så träffade kajsa istället (:
vi tittade på film och sen drog vi ut med moppen.
vi åkte till det stället där vi hade första konfalägret.
fyfan va kul den kvällen va! jag och carro tog kort när vi shakade med ansikterna med alla.
sen la jag mig i barkas säng och tittade på skräck med honom och kasper.
sen hade vi bara riktigt kul där på lägret.
sen åkte vi vidare hem iaf, fast innan så åkte vi och köpte lite gott och jag köpte en ny vitamin well's.
nu tittar kajsa på en ny film och jag har precis fixat en ny ansiktsmask.
sen ska vi även titta på johan glans, han är så sjuuukt kul.
min syster köpte dvdn med honom så det blir att titta på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0