it's never too late for a change? Maybe it is

Jag har börjat tvlivla på om de verkligen finns ngt som en andra chans.
Borde den inte kommit redan då?
när man verkligen kämpar för att få en andra chans, så får man den inte ?
utan man får fortsätta kämpa på.. kommer den andra chansen då ?
när man verkligen kämpar för att få den ?
jag vill få den andra chansen.. kämpa om på nytt
få den styrkan om på nytt, att kämpa för allt man vill ha.
inte bara ge upp efter ngn minut.
ingen vet vem man är, utan man kan få en ny chans att skaffa bättre vänner.
sånna som inte sviker & inte bara är ytliga
och dom går inte bara på utséendet.
utan dom är äkta, och tar än för den man verkligen är.
Ta bort alla misstag man gjort, alla onödiga bråk.
Alla onödiga slag man fått tagit.
fyfan va härligt det skulle varit.
jag känner att jag verkligen behöver den andra chansen
jag längtar efter att bara få börja om.
så himla härligt.
att det bara funkar, det nya livet..
satan va härligt.
Jag kmr vänta på att den nya chansen ska komma, frånochmed NU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0