Foundation & Puder

Dags för ett litet sminktips tycker jag :)

Foundation
Jag använder Isadoras foundation, den är vattenbaserad
och funkar även bra på Oljig hud & lämnar ett fint matt resultat vilket
jag letar efter :)
Jag har även testat Dream Matte mouse, tror de stavas så haha.
Den funkade väldigt bra på mig, men många får finnar av den.
vilket jag inte fick, men den torkar ut huden väldigt mkt..
Men lämnar ett väldigt matt resultat.
Sen har jag testat Lóréal true match.
Den är nog bra, men den funkade inte på mig.
Jag fick jätte fläckig hy och sen försvann den bara man råkade nudda ansiktet jätte lätt.
Nu blir det mkt.
Men sen har jag även testat H&M´s foundation också.
Den va bra, men inte mattande.
haha, jag har testat många.


Puder

Just nu använder jag Isadoras Stop Shine oil control.
För jag har alltid haft ett glansigt ansikte sen jag va bebis.
Och jag har ändå inte fet hy,
Så det använder jag för att få ennu mer matt resultat.
funkar super bra :)'
Sen har jag testat Dream matte puder från Maybelline.
Den funkade också bra, men höll inte länge alls.

Jag rekomenderar verkligen Isadoras :)
Mkt mkt bra ..
Pusshej


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0