Frågestund typ ?

Nu får ni veta lite om mig ;)


Namn
: Malin Johanna Johansson
Vikt: 43,5 kg
längd: 156 hela cm :)
Hårfärg: Brun klart
ögonfärg: blå-gröna
beroende av: hahaha, prison break (a'
Hur mycket smink använder du dagligen?: Foundation, puder och mascara ( ibland rouge och eyeliner )
Vad har du ätit idag?: flingor, och en macka :)
Dagens klädsel: Mjukisar och stallkläder
Senaste låt du hörde?: If i were a boy, beyoncé ( stavning? ) ft r kelly
Vilka hårfärger har du haft?: mörkblond, ljusbrunt, chokladguldbrunt ( min naturliga ) mörkbrunt och typ svart
Brukar du äta frukost?: Mm, oftast
Vad gör du på helgerna?: Kompisar klart :)
Gillar du att få uppmärksamhet?: jaaadå..
Din största talang?: Att va helt sepe :) hahaha, nejj men typ jag vet inte :) 

Brukar du bädda sängen?: Nejj, mamma gör de (a'
Hur gammal kommer du vara när du flyttar hemifrån?: 19 hoppas jag (a' vilket aldrig kommer hända, kommer inte våga haha
Hur många timmar sover du på en natt?: Typ 9 (a'

Är du nöjd med dig själv?: Naaae inte speciellt
Hur mår du just nu?: Bara bra
Senaste program du såg på?: Prison Break klart
Senaste film?: sex and the city
Senaste bok?: cathys bok ?
Vad var det senaste du sa?: Ehh jooo de gör man!
Hur ofta tvättar du ansiktet?: every day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0