Let the fun begin

Helg nu, gööööööött.
Just nu orkar jag inte en dag till i skolan, så härligt att det bara va en halv vecka.
Min design är typ klar nu, men jag väntar på att få koderna.
Är riktigt glad över det, min är nog den tråkigaste som finns.. just därför känns det som att jag har världens tråkigaste blogg.
Kanske jag kommer att ha sen ändå?
men jag skriver mest om min vardag.. men så funkar min blogg.
men jag ska försöka skriva ngt annat också.
Kan säga att min prison break box 2 kom idag :)
efter 3 jävla veckor kom den. Hihi, så jag slängde mig framför tv:n.
Har tittat på 2 ½ avsnitt.
Nu är det helg också, mkt tv tittande kanske det blir. men ska försöka stå emot.
Kan säga att jag vill ååka utomland och sola & bli bruuuun.
Förra året va jag på Canarieöarna denna tiden. från den 2-16 januari.
Vii hade as tur med vädret, typ 25-30 dagar varje dag :)
För i våran klass så har nämligen typ många varit de, antingen innan eller på jullovet.
Och en är så sjuuuuuuuuuuuuuuukt brun :O
jäävlar.
Sen är det en konfa sak ikäll :)
och i'll be there ofcourse.
kan säga, att min mage låter ngt sjukt hahahaa.
Den är inte tyst precis, jag är skit hungerig.
Nu ska Malin äta  innan jag skrämmer bort allt folk hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0