Lögner & rykten

är det bara jag som är sjukt trött på alla lögner & rykten?
Säg mig, mår man bättre när man snackar skit ?
känner man sig inte sämre då?
Jag tkr helt seriöst man borde skämmas ngt hemskt.
det är inte ngt för mig.
för jag vet själv hur de är när man får reda på allt folk som man trott
va enns kompisar snackat riktigt mkt om än bakom ryggen, och inga snälla saker heller.
Om man har ngt problem kan man inte säga det till den personen istället?
istället för att säga de till alla andra i hela sverige.
Sen det med rykten, vafan är dom bra för?
dom skapar bara en jävligt falsk bild mot den människan som är utsatt.
rykten som ; "jag hörde att hon gjorde det där och sånna saker igår"
haha, nu är det bara ett väldigt mkt exempel bara.
Likadant där?
mår man bra när man sprider falska rykten?
vad tjänar man på det? Inget alls


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ååh, gud va fin din blogg har blivit Malin! <3

2009-01-16 @ 14:02:10
URL: http://nattttali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0